Clean & Safe: desinfectat per a la vostra seguretat
Darrera actualització: 10 de novembre, 2021.
A Derby Hotels Collection tenim com a objectiu prioritari la seguretat i el benestar dels nostres clients, empleats i proveïdors. Davant la difusió del coronavirus volem, en primer lloc, expressar la nostra solidaritat amb tots els afectats.
El nostre compromís amb la neteja:
Seguim amb molta cura els estàndards d'higiene i neteja, i estem implementant mesures addicionals per a garantir la seguretat de tots els nostres hostes, empleats i proveïdors. Les mesures de salut i seguretat dels nostres hotels estan dissenyades per afrontar un ampli espectre de virus, inclòs el COVID-19, i abasten des de la higiene en el rentat de mans i especificacions de productes de neteja, fins procediments de neteja d'habitacions, àrees comuns i zones internes o d'emmagatzematge.
Aquestes són les principals actuacions que estem desenvolupant per garantir la seguretat dels nostres clients, empleats i proveïdors:
1. Certificació internacional: Tots els nostres establiments estan avalats per la Certificació de Seguretat i Higiene realitzada per la prestigiosa empresa internacional SGS, mitjançant estrictes auditories periòdiques per al manteniment dels processos de neteja i higiene més estrictes.
2. Servei de bugaderia: Utilitzem l'única xarxa de bugaderies a Espanya amb la certificació en la norma UNE-EN 14065, que garanteix el compliment dels processos, des de la recollida de roba usada fins al lliurament de roba neta, atenent a les condicions més avançats; i al nostre hotel de Londres les bugaderies estan totalment compromeses amb les pautes descrites per l'Associació de Serveis Tèxtils del Regne Unit (TSA) i l'Autoritat de Turisme de VisitBritain (BTA) i els protocols establerts pel Govern francès, respectivament.
3. Formació del personal: Tot el nostre personal ha rebut i segueix rebent formació específica relativa a Protocols de Seguretat i Higiene, adaptada a cada lloc de treball. Aquesta formació ha estat coordinada per la reconeguda empresa auditora sanitària SAIA.
4. Desinfecció de les habitacions després de cada sortida i d'altres superfícies amb irradiació ultraviolada: Mitjançant les làmpades germicides desinfectants LB-UVC-1 amb longitud d'ona emesa de 254nm, la de major efectivitat per desinfectar atacant a microorganismes com gèrmens, virus i àcars de la pols. Aquests tractaments són d'acord amb les Directives Europees EN55014, EN61000 i EN60335 de compatibilitat electromagnètica i baixa tensió i les Directives RoHS 2011/65EU i 2015/863 de restricció de substàncies perilloses.
5. Restauració i seguretat alimentària: Hem adaptat tots els serveis de restauració als nostres hotels, incloent-hi els esmorzars, restaurants, bars, servei i càtering d'esdeveniments. S'ha verificat la certificació sanitària de tots els nostres proveïdors i seguim els més estrictes protocols de seguretat en els processos de lliurament, minimitzant la manipulació dels productes i el contacte humà. En restaurants i servei d'habitacions se segueixen protocols estrictes de seguretat i només ofereixen productes a la carta.
6. Organització del treball: La seguretat dels nostres clients i treballadors és el primer i per això hem ampliat les distàncies entre llocs de treball, reforçant la higiene de mans i l'ús de màscares, a més de posar en pràctica un molt exigent protocol de neteja, utilitzant productes específics anti-bacteris, biocides i raigs ultraviolats, per tal de garantir la màxima desinfecció en els nostres establiments.
7. Proveïdors: Els nostres proveïdors i els seus conductors estan protegits amb els EPI corresponents. A més, ens assegurem que després de cada viatge es desinfecten els camions i el material transportat. D'aquesta manera, podem garantir que en el proper trajecte arribaran en les millors condicions.
8. Assistència mèdica internacional: Mitjançant un acord exclusiu amb la prestigiosa empresa International Medical Services garantim l'assistència mèdica les 24 hores amb doctors multilingües en els nostres hotels de Barcelona i Madrid, i en cas de ser necessari, ambulàncies medicalitzades i assistència preferent en els nostres hospitals de referència, a càrrec de l'assegurança mèdica del pacient. Aquest servei no és vàlid per a clients de nacionalitat espanyola que ja queden coberts per la xarxa de Salut Pública nacional o la seva pròpia mútua privada.
9. Flexibilitat en les reserves: A més, també hem adaptat les nostres polítiques de cancel·lació i canvis en reserves per oferir flexibilitat addicional als nostres clients davant la situació actual.
Aprofitem una vegada més per agrair la confiança, suport i lleialtat de tots els nostres clients, empleats i proveïdors; i ratificar el nostre compromís amb tots ells.
Missatge de Joaquim Clos als nostres treballadors:
"Abans de res solidaritzar-me amb totes i tots els afectats per aquest virus, al qual estic segur vencerem treballant tots junts, en equip. Vull aprofitar per transmetre un missatge de profunda admiració, tant personal com professional, cap a tots els nostres equips de Barcelona, Madrid, Londres i París. Des del primer minut que va començar aquesta crisi heu estat i esteu en primera línia, rebent, atenent, ajudant i cuidant a totes les persones que seguim allotjant als nostres hotels. Sou un veritable exemple per a molts. Milions de gràcies per seguir al meu costat."