La Terraza del Claris proposa excel·lència i producte a la seva nova carta d’estiu

A la carta brilla la vichyssoise de porro rostit amb cranc i caviar, el caneló de llamàntol i les postres innovadores i molt refrescants.

La Terraza del Claris ofereix activitats de màgia, còctels d’autor i música en directe per les tardes d’estiu.

Barcelona, 4 de juliol 2023,- La família Clos ha retornat a la Terrassa del Claris la seva elegància essencial. La nova aposta del Director General de Derby Hotels Collection, Joaquim Clos, és recuperar un restaurant clàssic amb productes de temporada, tractats fins a la seva màxima excel·lència.

De la mà del xef Pedro Salilllas, la nova carta és inclusiva però molt seleccionada, canviant i sense artificis amb grans carns, peixos salvatges, verdures en temporada, molta tècnica i creativitat; plats referents i a temporals com el rellom Rossini o el turbot a la bilbaïna, al costat de grans receptes que passen per la subtil interpretació del xef: com el vitello tonnato, la vichyssoise amb un toc de cranc i caviar, el caneló de llamàntol a la bullabessa i les vieires de amb cansalada viada, un entrant que ens porta els millors sabors de la mar i de la terra; les refrescants postres a base de cogombre, kiwi, llima, coriandre i menta, s’hi suma el plat una cosa divertida com el joc de crispetes i fruita de la passió.

Un estiu més, la que va ser una terrassa pionera a obrir-se al públic a Barcelona en 1992, és el punt de trobada de referència amb una proposta gastronòmica renovada i una gran varietat de còctels d'autor. Situada en el més alt del Claris Hotel & Spa 5*GL, l'emblemàtica terrassa ofereix vistes al clàssic barri de l'Eixample de Barcelona, amb una decoració elegant i sofisticada en ple centre de la ciutat.

Pedro Salillas és el nou xef al capdavant de La Terrassa del Claris. Després de formar-se en restaurants amb estrelles Michelin com l’Akelarre (**) o Martín Berasategui (**), i una àmplia experiència en locals com Montbar o Bardot, Salillas arriba al Claris Hotel & Spa amb plats i tapes de cuina clàssica amb noves versiona que retorna l'essència del producte a l'establiment.

L'equip del Claris compta amb Michele Camolei, Director de Restauració, qui coordina, al costat del xef Pedro Salillas, tota la proposta gastronòmica del Claris, des de La Terrassa del Claris, al novíssim Os-Kuro, a més del servei de servei d'àpats per als esdeveniments.

L'espai, obert tot l'any, ofereix aperitius com la tempura d'alvocat i katsuobushi, el “lobster roll” -brioix de llamàntol; i còctels com el Fresh Sling, un combinat amb vodka holandès, de refrescants tocs florals i amb un punt amarg. La Terrassa del Claris permet gaudir en un ambient relaxat i chic, a la part alta d'un edifici històric –el Palau Vedruna- i amb el magnetisme de les obres d'art precolombí escampades per cada racó, part de la col·lecció privada de la família Clos.

Aquest estiu, el Claris Hotel & Spa 5* GL proposa a més un cartell lúdic amb actuacions de màgia, música en directe entre altres, per acompanyar la gastronomia en la seva mítica terrassa:

• Sessions de màgia - cada dijous de 19h a 20h amb Joana Andreu (filla del màgic Andreu).

• Cada divendres i dissabtes, música en directe a les 21h amb Yara Beilinson Jazz & Bossanova.

Horaris La Terraza del Claris (oberta tots els dies)

Servei de Bar: 11:00h a 01:00h

Cuina de tapes: 11:30h a 00:30h

Restaurant La Terraza del Claris:

Migdia: 13:00h a 15:30h Nit: 20:00h a 23:30h

• Menú a la carta – a partir de 55€/per persona
  • Menú “Ligero” (entrant-principal-postre i beguda) 39€ (dill-div. Migdia)
  • Menú Robusto (Menú Degustació) 89€

Actualmente lacompañía cuenta con 22 establecimientos de lujo en Barcelona, Madrid, Londres y París. Cada uno de ellos es distinto e irrepetible, espacios que ofrecen una experiencia en alojamiento y también gastronómica.En los últimos años, Derby Hotels Collection cuenta con espacios referentes dentro del panorama gastronómico.

Apasionado por los hoteles, el arte y la cultura, Jordi Clos es el Presidente de Derby Hotels Collection, fundador del Museu Egipci de Barcelona y Presidente de la Fundació Arqueològica Clos, y Joaquim Clos, Director General de la colección.El sello y la identidad de la familia Clos están presentes en todos los rincones de sus hoteles y apartamentos.

hotelclaris.com / @hotel_claris / #TerrazaDelClaris